Kontakt
Nevíte si s něčím rady?
Neváhejte kontaktovat naše zákaznické centrum.
Květiny si můžete objednat jednoduše přes náš e-shop, vyberte si kytici, přidejte přání (volitelný), zvolte datum doručení (při platbě) a dokončete objednávku online.
Doručujeme do Česka, Slovenska, Maďarska a Rakouska. Pokud si nejste jistí, zda doručujeme i k vám, napište nám, rádi to ověříme.
Objednávky doručujeme v den, který si vyberete v kalendáři při objednávce. Doručování probíhá mezi 8:00 a 18:00. Konkrétní čas doručení bohužel není možné zvolit.
Při správné péči obvykle 7–10 dní. Zde přikládáme jednoduchý návod, jak se o květiny starat.
Ano. Ke každé kytici můžete přidat osobní přání, čokoládu, víno nebo malý dárek podle aktuální nabídky.
Ano, děláme vše pro to, aby kytice odpovídaly fotografiím. Mírné odchylky se mohou objevit jen v případě sezónní dostupnosti květin, v takovém případě používáme čerstvé alternativy stejného stylu a hodnoty.
Ano, samozřejmě. Stačí při objednávce zadat adresu příjemce jako doručovací a svou adresu jako fakturační. My se postaráme o zbytek a kytici doručíme přímo jemu. 🌸 Většina lidí posílá květiny jako překvapení pro někoho blízkého.
Stačí nám napsat nebo zavolat co nejdřív po objednání. Pokud květiny ještě nebyly připravené k doručení, rádi vám objednávku upravíme nebo zrušíme.
Květiny doručujeme prostřednictvím ověřených kurýrních služeb, se kterými spolupracujeme. Každou kytici pečlivě zabalíme tak, aby cestu zvládla bez poškození. Kurýr doručuje v den, který si vyberete, mezi 8:00 a 18:00.
Zatím ne, doručujeme během dne mezi 8:00 a 18:00. Pokud máte speciální přání, napište nám a pokusíme se vyhovět.
Jakmile nám kurýr potvrdí doručení, pošleme vám e-mail nebo SMS, abyste měli jistotu, že kytice dorazila v pořádku.